fason iş ilanları

Yerli malı ürünler listesi türk malı ürünler




ARADIĞIN İŞ   HANGİ ŞEHİR?  
   
   








düğün salonu dekorasyonu

BURSA FASON DİKİM İŞ İLANLARI

Bursadaki ilçe ve mahallelerdeki fason dikim iş ilanları, elbisesi ve kıyafeti giyim ürünleri diktirebileceğim yerler. güncel ve günlük yeni dikiş iş ilanları, fason atölyeme dikim için iş arıyorum diyenler, vişne caddesi, erikli, yavuzselim mh, yunus emre mh, vatan mahallesi, millet mh, atıcılar ve zafer mahalleleri, gürsu, kestel, ortabağlar, fidyekızık, çınarönü mh, yıldırım, osmangazi, hürriyet, demirtaş, fason dikim işleri, bayan giyim, ev tekstili, sandalye örtüsü ve sandalye giydirme dikim işleri, bebe çocuk giyim diktirmek istiyorum. fason işler ve tüm güncel ilanlar. yeni verilmiş tekstil dikiş işleri. hatasız ve en kaliteli şekilde, ihracat kalitesinde dikim yapan atölyeler, tüm işlerimi dikecek fason atölye arıyorum. Dikim, pastal, kesim ustası aranıyor, ilik düğme, ütü paket atölyeleri güncel fason iş ilanları.

FASON DİKİM İŞLERİ Blog Arşivi

tekstil firmaları

2.12.2022

Eşofman imalatçıları eşortman takımı diken yerler

EŞORTMAN İMALATÇI FİRMALAR TOPTAN : En ucuz fiyata ürettirebileceğim eşofman üreticileri arıyorum diyenler. yüksek adetlerde eşofman üretimi yapılmaktadır. uygun fiyata eşofman takımı yaptırabileceğim tekstil firmaları ve fason dikim atölyeleri. her renk ve değişik yeni sezon modelleriyle eşofman takımı diken atölyeler. acil 10 yada 15 kişilik fason atölye arıyorum. çocuk büyük beden bay bayan eşortman takımları ürettirmek istiyorum kendi modellerimi dikebilecek yerler arıyorum diyenler.

Eşofman imalatçıları eşortman takımı diken yerler
Eşofman imalatçıları eşortman takımı diken yerler
kaliteli ucuz dikim yapan fasoncular burada yazlık kışlık ve mevsimlik eşortman takımı imalatçıları ve fasoncular. çocuk eşofman diken, bay, bayan eşortman takımı dikebilen konfeksiyon atölyeleri arıyorum. bay bayan kız erkek çocuk eşortman takımı diken üretici konfekstiyon fason dikim atölyeleri bul.
hazırladığım kreasyonları dikebilecek atölye arıyorum jafaringo 20:40 10.12.2022

7 yorum:

  1. FASON DİKİM ATÖLYESİ ARANIYOR.
    İç çamaşırı üzerine dikim yapacak İstanbul içi atölye aranıyor.
    Hakan Bey 534 426 63 53

    YanıtlaSil
  2. 4 kisilik ekibim ve 13 makinamla dikim işi ariyorum 05538055437

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dokuma grupta İş elbisesi dikimi yapar mısınız ??Yeriniz nerede??

      Sil
    2. Evet osmaniye 0546 665 81 89

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. kemer işi yapıyorum temiz yapılır iş vermek isteyen arasın 552 293 26 02

    YanıtlaSil
  5. Selamın aleyküm eşofman takımı dikimi yapmaktayım yerimiz esenler atışalanın da fason iş vermek isteyen firmalar aramaktayım iletişim 05350780520

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ TEKSTİL İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, Bulunduğunuz şehir ile irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.
GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.
TÜM İLANLAR