fason iş ilanları

Yerli malı ürünler listesi türk malı ürünler




ARADIĞIN İŞ   HANGİ ŞEHİR?  
   
   








düğün salonu dekorasyonu

BURSA FASON DİKİM İŞ İLANLARI

Bursadaki ilçe ve mahallelerdeki fason dikim iş ilanları, elbisesi ve kıyafeti giyim ürünleri diktirebileceğim yerler. güncel ve günlük yeni dikiş iş ilanları, fason atölyeme dikim için iş arıyorum diyenler, vişne caddesi, erikli, yavuzselim mh, yunus emre mh, vatan mahallesi, millet mh, atıcılar ve zafer mahalleleri, gürsu, kestel, ortabağlar, fidyekızık, çınarönü mh, yıldırım, osmangazi, hürriyet, demirtaş, fason dikim işleri, bayan giyim, ev tekstili, sandalye örtüsü ve sandalye giydirme dikim işleri, bebe çocuk giyim diktirmek istiyorum. fason işler ve tüm güncel ilanlar. yeni verilmiş tekstil dikiş işleri. hatasız ve en kaliteli şekilde, ihracat kalitesinde dikim yapan atölyeler, tüm işlerimi dikecek fason atölye arıyorum. Dikim, pastal, kesim ustası aranıyor, ilik düğme, ütü paket atölyeleri güncel fason iş ilanları.

FASON DİKİM İŞLERİ Blog Arşivi

tekstil firmaları

2.12.2022

Bayan etek diken fason atölyeler iş ilanları

Bayan etek diken fason atölyeler iş ilanları - tekstil sektörü Bayan etek diken fason atölyeler iş ilanları burada.
Bayan etek diken fason atölyeler iş ilanları - tekstil sektörü Bayan etek diken fason atölyeler iş ilanları burada.
İŞLETMEM İÇİN İSTEDİĞİM TARZDA BAYAN ETEK DİKTİRMEK İSTİYORUM : Düzenli olarak çalışabilecek, 6 kişilik bir atölye bana yeter, bayan etek diktirmek istiyorum, Bayan etek diken fason atölyeler iş ilanları - tekstil sektörü Bayan etek diken fason atölyeler iş ilanları burada. bayan eteği diktirebileceğim konfeksiyon atölyeleri ve tekstil firmaları. en ucuza bayan etek diktirebileceğim yerler. bayan etkek dikebilecek 1 yada 2 kişilik fason dikim elemanları aranıyor. şifon veya menekşe kumaştan bayan etek diken yerler. sürekli her ay bayan şalvar etek dikecek atölyeler aranıyor Fason iş nasıl bulunur fason iş bulabileceğim yerler jafaringo 19:21 10.12.2022

17 yorum:

  1. fason dikim atolyemize bayan uzerine oncelik etek,elbise,ceket,mont, pardesu dikilir.
    05079965605

    YanıtlaSil
  2. anakara basınevlerinde bulunan butik dikiş atölyemizde her türlü kişi özel kıyafet dikimi yapılır.Fason toplu işlerinizin dikimi yapılır 05424317087

    YanıtlaSil
  3. bursada faliyet gösteren firmamızda her türlü ürünleriniz kalite kontrolü yapılp ütü ve paketlemesi yapıldıktan sonra teslim edilir dilerseniz asörti ve kolileme yaparız BAHADIR ÜTÜ AMBALAJ ATÖLYESİ TLF İRTİBAT..05373383657

    YanıtlaSil
  4. Merhaba baco tekstil 30 makinam 19 iscim var her turlu is yapilir 05533732049

    YanıtlaSil
  5. MUĞLA MİLAS BÖLGESİNDE OLAN BİGBAG ÇUVAL DİKİM FABRİKASINDA ÇALIŞICAK TECRÜBELİ DİKİM USTASI ALINACAKTIR.FASONDA VERİLEBİLİR.
    İRTİBAT DİREN YILDIZ 05330596298

    YanıtlaSil
  6. Her tür dikim itina ile yapılır kayaşehir cadde dükkanları A.2blok no 43 iletişim 05327812746

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ütü paket atölyem var istanbul anadolu yakasındayım sağlam bir tekstil arıyorum ütü işi verebilecek sürekli çalışacağım irtibat: 0543 602 23 34

    YanıtlaSil
  8. Merhaba arkadaşlar Şirinevler deki fason dikim atolyemizde fason etek işi arıyorum.05375474930

    YanıtlaSil
  9. penye ve bayan iş atölyesi işler itina ile dikilir yer çaglayan park şok kagıthane HÜSEYN

    YanıtlaSil
  10. penye dikilir yada bayan iş atölyesi
    atölye çaglayan park sokak .kagıthane
    05336431609

    YanıtlaSil
  11. Anne penyesi çocuk penyesi çocuk büyük tayt düz kapri dikilir fason iş alınır günü gunune teslim olur temiz iş cikarilir

    YanıtlaSil
  12. İş istiyorum atölyem varrrr iş istiyorummm sadece iş nevresim masa örtüsü pike viskon etek 05437808054

    YanıtlaSil
  13. REŞAT ÜTÜ,2005 yılından bu zamana kadar devam eden is deneyim ve kadromuz ile ütü paket atölyemize.yeni müşteriler arıyoruz.istanbul 05075643171

    YanıtlaSil
  14. esenler civarı penye atölyesine ihtiyacımız var 4-5 kişilik beyzik modellerimiz işe ihtiyacı olan bu numaradan irtibata geçebilirler 0533 341 63 14 LILY TEKSTİL

    YanıtlaSil
  15. Merhaba ben ahmet bahçelievler ist da özel dikim atölyem var model numunesi kalıp yapma çoğaltma küçük adet ürünleriniz dikilir abiye gelinlik özel dikimde yapılır 0537 986 37 41 bu no dan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben ahmet bahçelievler yayla ist de model numune çoğaltma butiklere ufak adet işler yapıyorum örnek ürünlerinden kalıplarınızıda yapıyorum kısacası siz kumaşınızı örnek numunenizi getirin biz finişli şekilde teslim edelim 0537 986 37 41 bana bu numaradan ulaşabilirsiz

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, modelistlik bilgim var.kalip çıkartma serileme ve modelleme yapabiliyorum. Evde, abiye, gelinlik ve günlük kıyafetler dikiyorum. İs vermek isteyenler ulaşsın. İstanbul Bağcılar
    kizkucuk1@gmail.com

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ TEKSTİL İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, Bulunduğunuz şehir ile irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.
GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.
TÜM İLANLAR