fason iş ilanları

Yerli malı ürünler listesi türk malı ürünler




ARADIĞIN İŞ   HANGİ ŞEHİR?  
   
   








düğün salonu dekorasyonu

BURSA FASON DİKİM İŞ İLANLARI

Bursadaki ilçe ve mahallelerdeki fason dikim iş ilanları, elbisesi ve kıyafeti giyim ürünleri diktirebileceğim yerler. güncel ve günlük yeni dikiş iş ilanları, fason atölyeme dikim için iş arıyorum diyenler, vişne caddesi, erikli, yavuzselim mh, yunus emre mh, vatan mahallesi, millet mh, atıcılar ve zafer mahalleleri, gürsu, kestel, ortabağlar, fidyekızık, çınarönü mh, yıldırım, osmangazi, hürriyet, demirtaş, fason dikim işleri, bayan giyim, ev tekstili, sandalye örtüsü ve sandalye giydirme dikim işleri, bebe çocuk giyim diktirmek istiyorum. fason işler ve tüm güncel ilanlar. yeni verilmiş tekstil dikiş işleri. hatasız ve en kaliteli şekilde, ihracat kalitesinde dikim yapan atölyeler, tüm işlerimi dikecek fason atölye arıyorum. Dikim, pastal, kesim ustası aranıyor, ilik düğme, ütü paket atölyeleri güncel fason iş ilanları.

FASON DİKİM İŞLERİ Blog Arşivi

tekstil firmaları

2.12.2022

tekstil ürünleri diktirmek istiyorum bayan çocuk ev tekstili

tekstil ürünleri diktirmek istiyorum bayan çocuk ev tekstili dikebilen atölyeler
tekstil ürünleri diktirmek istiyorum bayan çocuk ev tekstili dikebilen atölyeler
2020 - 2021 sezonu ilanları tekstil ürünleri diken konfeksiyon atölyeleri : acil kesim ütü paket hepsi dahil tekstil ürünleri diktirmek istiyorum, bayan çocuk ev tekstili yüksek adetlerde ürün diktirmek istiyorum, fason dikim yerleri. fason iş vermek isteyenler ve fason dikim işi arayanlar brada buluşuyor. eşofman takımı. tek alt. yazlık kışlık pijama takımı ve eşortman takımı 2 ip 3 ip kapri diktirebileceğim fasoncular. acil fason dikim atölyesi arıyorum. her tarz tekstil ürününü fasonda diktirebileceğim yerler arıyorum. süratle ve en hızlı yaptırabileceğim yerler. bebe ve çocuk ürünleri hatasız ihracat kalitesinde diken atölyeler arıyorum 45 bin adet çocuk kıyafetleri dikebilecek atölyele jafaringo 21:08 10.12.2022

31 yorum:

  1. Moda tasarım işi yapıyorum atölyem mevcuttur yerim istanbul fatihte Türkiye nin heryerine teslimat yapılır
    hayalmodatasarim.fatih@gmail.com
    05514419178
    Ferhat aydın

    YanıtlaSil
  2. Moda tasarım işi yapıyorum atölyem mevcuttur yerim istanbul fatihte Türkiye nin heryerine teslimat yapılır
    hayalmodatasarim.fatih@gmail.com
    05514419178
    Ferhat aydın

    YanıtlaSil
  3. Fason dikim işi arıyorum 05321601858 bana ulaşın lütffen

    YanıtlaSil
  4. sultanbeylide oturuyorum her turlu dikis isini yapabilecek kapasiyeye sahibim evimde makinalarim var parca bitim her turlu dikisten anlarim surekli evden calismak istiyorum ilgilenenlerin bana ulasmasini isterim 05384717369

    YanıtlaSil
  5. Aydin bolgesinde fason dikecek is ariyorum 0546 234 5965

    YanıtlaSil
  6. Denizlide kesim & dikim & paket! Penye dis giyim , bornoz , gecelik , sabahlik dikimi yapan 30 kisi ekipli atolye sahibiyim. Yuklu miktarda siparisleriniz icin ulasin. 05064345212 sinanucgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Denizlide kesim & dikim & paket! Penye dis giyim , bornoz , gecelik , sabahlik dikimi yapan 30 kisi ekipli atolye sahibiyim. Yuklu miktarda siparisleriniz icin ulasin. 05064345212 sinanucgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. her türlü fason iş dikiş alınır ümraniye
    0531 923 20 07

    YanıtlaSil
  9. Ben İzmir gültepede oturmaktayım. küçük bir atölyem ve arkadaşlarımdan oluşan kaliteli bir ekibim var.evde fason dikiş işi ve her çeşit el işi üretimi (piko, ev aksesuarları,kına -düğün malzemeleri, bebek ürünleri,tütü, nikah ve bebe şekerleri, hediyelik ürünler, ev tekstil ürünleri, çeyizlik işler, makrome,çanta, mum,sabun,takı,hastane malzemeleri vs.)yapmak istiyoruz. hızlı,temiz, güvenilir bir ekiple çalışmak isteyen kişi veya ciddi firmalar mesaj atarak bana ulaşsınlar ben dönüş yaparım.firdevs 0536 411 07 25

    YanıtlaSil
  10. Ben istanbul kadikoyden terzi mehmet cok acil abiye terzisinede calisacak bay bayan elaman ariyorum 05395829213 mehmet bıyıklı odemelerim haftaliktir

    YanıtlaSil
  11. İki otomatik bir ovarlok paskaralı ütümüz var kendimize göre iş arıyoruz ş urfa Siverek yardımcı olursanız sevinirim 0555 7560163

    YanıtlaSil
  12. Bayan yelekler 10 tl den baslayan fiyatlar serili toptan satis istanbul avcilar 0537 961 95 06

    YanıtlaSil
  13. Terzi dukanimda herturlu dikis isi yaparim her turlu fasun isi alirim yerim istanbul kagithane 05374992036

    YanıtlaSil
  14. Ankara terzi dükkanım da fason iş arıyorum ilgilenenler her türlü dikiş işi yaparım. 05385721308

    YanıtlaSil
  15. Küçük bir atölyem var bir düz birde ovarlok makinem var fason iş arıyorum yastık kılıfı nevresim tarzı isler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şevki bey numaram 0538 982 41 55 wp den yazarsanız çalışa biliriz iyi akşamlar

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Tekstil dükkanımda 2 overlok 1 düz makina var yastık nevresim takımı bebe şapkaları dikmekteyim.İstanbul esenlerdeyim.Tel no 0 539 769 22 79

    YanıtlaSil
  18. Fason gelinlik dikimi yapılır Türkiye’nin her yerine kargolanır

    YanıtlaSil
  19. 05343544705.Her türlü çoçuk bay bayan penye, 2 iplik veya 3 iplik, cepli cepsiz alt tayt dikebilmekteyiz yerim İstanbul Bağcılar No 05343544705

    YanıtlaSil
  20. İstanbul Bağcılar No 05343544705
    Her türlü penye alt üst 2 veya 3 iplik penye ler dikilir bebe veya bay bayan alt üst mallar dikilir 1 iş gününde teslim edilir

    YanıtlaSil
  21. 1-15 yaş arası çocuk tayt dikimi yapabilecek en az 50 kişilik atölyeler aranmaktadır yerimiz bursadadır (0539 234 2585 )

    YanıtlaSil
  22. Tokat erbaa 30 kisilik kadromuz var calismak isteriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4000 adet kargo cepli modelli
      Pantolon işim var .hazırlık yada komple bitim yaparmış.0530 517 07 83 savaş

      Sil
    2. Ne dikiyorsunuz bransiniz nesir

      Sil
  23. İstanbul Esenyurt Penye Grubu Dikiş Atölyesi
    0537 331 5301 Dikim-ÜTÜ Paket Atölyesi Esenyurt

    YanıtlaSil
  24. Marhaba ben ahmet bahçelievler yaylada ist da model dikim atölyem var model numuneleriniz küçük adet ürünleriniz dikilir ürün fark etmez bayan giyim olsun yeter tel 0537 986 37 41

    YanıtlaSil
  25. İsmim AYAZ BAŞEYMEZ
    Nakış iş yerimiz var Tel 05413725772

    Nakış işiniz varsa bana ulaşmanız uygun olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmim AYAZ BAŞEYMEZ
      Nakış iş yerimiz var Tel 05413725772


      Her türlü nakiş işi yapılır irtibat için Ulaşabilirsiniz
      Nakış işiniz varsa bana ulaşmanız uygun olur.yerimiz İstanbul Esenyurt ta.

      Sil
  26. 5 kişilik atölyemiz mevcut penye tişört atlet dikim yapıyoruz ilgileneler 05324552296 tlf dan ulaşabilirler yer İstanbul Eyüp kemerburgaz

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ TEKSTİL İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, Bulunduğunuz şehir ile irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.
GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.
TÜM İLANLAR