fason iş ilanları

Yerli malı ürünler listesi türk malı ürünler




ARADIĞIN İŞ   HANGİ ŞEHİR?  
   
   








düğün salonu dekorasyonu

BURSA FASON DİKİM İŞ İLANLARI

Bursadaki ilçe ve mahallelerdeki fason dikim iş ilanları, elbisesi ve kıyafeti giyim ürünleri diktirebileceğim yerler. güncel ve günlük yeni dikiş iş ilanları, fason atölyeme dikim için iş arıyorum diyenler, vişne caddesi, erikli, yavuzselim mh, yunus emre mh, vatan mahallesi, millet mh, atıcılar ve zafer mahalleleri, gürsu, kestel, ortabağlar, fidyekızık, çınarönü mh, yıldırım, osmangazi, hürriyet, demirtaş, fason dikim işleri, bayan giyim, ev tekstili, sandalye örtüsü ve sandalye giydirme dikim işleri, bebe çocuk giyim diktirmek istiyorum. fason işler ve tüm güncel ilanlar. yeni verilmiş tekstil dikiş işleri. hatasız ve en kaliteli şekilde, ihracat kalitesinde dikim yapan atölyeler, tüm işlerimi dikecek fason atölye arıyorum. Dikim, pastal, kesim ustası aranıyor, ilik düğme, ütü paket atölyeleri güncel fason iş ilanları.

FASON DİKİM İŞLERİ Blog Arşivi

tekstil firmaları

2.12.2022

Fason iş veren firmalar - ist bursa denizli bölgesi

Fason iş veren firmalar - ist bursa denizli bölgesi
Fason iş veren firmalar - ist bursa denizli bölgesi
FASONA İŞ ARIYORUM DİYENLER VE FASON İŞ VERMEK İSTEYENLER HEPSİ BURADA : Fason iş veren firmalar - ist bursa denizli bölgesi fason iş veren firmalar listesi, ve tüm fason dikim atölyelerinin listesi burada, ücretsiz ilanınızıda bırakabilirsiniz ve verilen ilanlarada gözatabilirsiniz. Fason iş veren firmalar - ist bursa denizli bölgesi ilanları. hemen bu gün işe başlayabilecek yerler

  • 3 bin adet ve üzeri fason iş veren firmalar
  • yeni düşmüş ilanlar. suriyeli konfeksiyon atölyeleri
  • 5000 adetli fason işler kim veriyor ?
  • fason iş veren firmalar.
  • en iyi ücret veren ödemesi nakit tekstil firmaları.
  • istanbul fason dikim iş ilanları
  • bursa fason dikim iş ilanları
  • denizli fason dikim iş ilanları.
  • nakit fason iş dikiş işleri veren firmaların ilanları.
Fason takipçisi iş ilanları fason takipçisi arayanlar jafaringo 20:25 10.12.2022

21 yorum:

  1. Bursa merkezde evde ya da küçük dükkan,atölye olabilir.Butik için az,az, bluz bayan gömlek diktirmek isteriz.Bu konuda deneyimi ,becerisi olanlar arayabilir. Kalıp ve numune verebiliriz. işi bilenler için buna bile gerek yok. 0541 305 54 87

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde dikim yapiyorum tasarim bolumu mezunuyum ismarlama dikis yapiyorum su anda uygun gorurseniz numaram 0542 410 37 83 sıla

      Sil
    2. Evde dikim yapiyorum tasarim bolumu mezunuyum ismarlama dikis yapiyorum su anda uygun gorurseniz numaram 0542 410 37 83 sıla

      Sil
  2. Bursa yildirimda oturuyorum Daha once araba koltugu kilifi, kirlent, gomlek apoleti, Bebe patik sapka yan catma alt pijama Duz ve ovalok bir cok is yaptim Simdi devamli olarak is ariyorum Buldugum ise gore makinelerimi alicam Sifirdan is kurmak istiyorum İlgilenenlere temiz cabuk ve hizli is teslimatinda garanti veririm Bir nevi ufak tefek oyalayici islerinizi yapan ek atolyeniz gibi dusunun
    cerenFE@hotmail.com 0544 955 7645 fatma

    YanıtlaSil
  3. Esortman ve penye uzeri fason iş ariyorum 10 kisiyiz numaram 0534 256 34 27

    YanıtlaSil
  4. kaban mont pantalon cekek ütü paket işleriniz itina ile yapılır 0507 419 39 04

    YanıtlaSil
  5. Denizli de acil ütücüye ihtiyacı olanlar (fason) arayın selçuk 05534708092

    YanıtlaSil
  6. Bursa-yıldırım/ arabayataginda kurulu,faaliyettedurumda olan ütü ve paketleme atölyesinde bebe ve çocuk giyimi deneyimi olan bir firma olarak düzenli ve istikrarlı işveren firmalar aramaktayiz tel 0530 847 7618 0538 582 2682 osman aydın merve aydın

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Malatya' da kalite kontrol, ütü ve paketleme yapan 7 kişilik deneyimli bir ekibim ve atölyem var.Sürekli çalışabileceğimiz firmalar arıyoruz. Burak ütü-paketleme tel: 0541 305 15 81

    YanıtlaSil
  8. merhaba diyarbakırdan yazıyorum.. hem dokuma atolyem var hemde penye.. dokumada 48 pedal basanım var penyede 25 bedel basan toplam 140 elamnım var.. yerim çok büyük .. güzel adetli iş arıyom.. 05384312676

    YanıtlaSil
  9. merhaba diyarbakırdan yazıyorum.. hem dokuma atolyem var hemde penye.. dokumada 48 pedal basanım var penyede 25 bedel basan toplam 140 elamnım var.. yerim çok büyük .. güzel adetli iş arıyom.. 05384312676

    YanıtlaSil
  10. Terzi atölyem var butik işi yapıyorum
    Model Çoğaltma işleri fason dikim işleri 30 yıllık tecrübe ile itinayla yapılır yerim eyupte Alibeyköy de irtibat 0535 845 96 59

    YanıtlaSil
  11. Priz montaj işi yapılır 4 kisiyiz eskisehir ve eskisehire is gonderecekiler arasin yazsın 05513883286 Ridvann977@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Paketleme işi kutu canta işi yapilir eskisehire ve eskisehire gonderecekler arasin yazsın Ridvann977@gmail.com 05513883286

    YanıtlaSil
  13. Başakşehir de atölyem var her tür dikim işi arıyorum,modelistlik ve sitilistlik konusunda tecrübeliyiz tlf 05327812746

    YanıtlaSil
  14. Ankara yenimahalleden feyza 3 kisilik ekibiz fason dikim isi ariyoruz tel.0545 5636686

    YanıtlaSil
  15. MİRAÇ ÜTÜ PAKETLEME:HER TÜRLÜ ÜTÜ PAKET FASON İŞLERİNİZ İTİNA İLE YAPILIR
    İRTİBAT:AHMET ERASLAN :05319578187
    GÜNEŞLİ/BAĞCILAR

    YanıtlaSil
  16. İsmail bey subay ütü paketleme işlerimizde hertürlü ütü paket fason işleriniz itina ile yapılır yozgat yerköy ilçesinde irtibat 05358754417

    YanıtlaSil
  17. Sakarya adapazarinda ikamet ediyorum evde yapacağım iş arıyorum daha önce araba koltuk kılıfları eldiven kırlent ve iş elbiseleri diktim sürekli evde yapacağım iş istiyorum düz makinam var gerekirse diğer makinalarida alırım yardımcı olursanız sevinirim 0544 2503438

    YanıtlaSil
  18. ÜTÜ PAKET İŞLERİNİZ İTİNA İLE YAPILIR ZEYTİNBURNU SÜMERDE ÜTÜ PAKET İŞİ VEREN FİRMALAR İRTİBAT:05437619767.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEKSTİL FİRMA VE ATÖLYELERINE BAY-BAYAN DENEYİMLİ PERSONEL TEMİN EDİLİR
      *SİNGERCİ
      *OVERLOKCU
      *ÜTÜCÜ
      *K.KONTROL
      *PAKETCİ-KATCİ
      *REMEYOZCU
      *ORTACI
      İLETİŞİM MEHMET 0543 221 83 59

      Sil

ÜCRETSİZ TEKSTİL İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, Bulunduğunuz şehir ile irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.
GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.
TÜM İLANLAR