fason iş ilanları

Yerli malı ürünler listesi türk malı ürünler




ARADIĞIN İŞ   HANGİ ŞEHİR?  
   
   








düğün salonu dekorasyonu

BURSA FASON DİKİM İŞ İLANLARI

Bursadaki ilçe ve mahallelerdeki fason dikim iş ilanları, elbisesi ve kıyafeti giyim ürünleri diktirebileceğim yerler. güncel ve günlük yeni dikiş iş ilanları, fason atölyeme dikim için iş arıyorum diyenler, vişne caddesi, erikli, yavuzselim mh, yunus emre mh, vatan mahallesi, millet mh, atıcılar ve zafer mahalleleri, gürsu, kestel, ortabağlar, fidyekızık, çınarönü mh, yıldırım, osmangazi, hürriyet, demirtaş, fason dikim işleri, bayan giyim, ev tekstili, sandalye örtüsü ve sandalye giydirme dikim işleri, bebe çocuk giyim diktirmek istiyorum. fason işler ve tüm güncel ilanlar. yeni verilmiş tekstil dikiş işleri. hatasız ve en kaliteli şekilde, ihracat kalitesinde dikim yapan atölyeler, tüm işlerimi dikecek fason atölye arıyorum. Dikim, pastal, kesim ustası aranıyor, ilik düğme, ütü paket atölyeleri güncel fason iş ilanları.

FASON DİKİM İŞLERİ Blog Arşivi

tekstil firmaları

2.12.2022

Perde diken yerler tül perde diktirebileceğim yerler

PERDE DİKİM ATÖLYESİ : bursa Perde diken yerler tül perde diktirebileceğim yerler. fason dikim atölyeleri ve fason ev tekstil ürünleri imalat üretim merkezleri, Perde diken yerler tül perde diktirebileceğim yerler arıyorum. parça başı iyi para veren fasoncular.
Perde diken yerler tül perde diktirebileceğim yerler
Perde diken yerler tül perde diktirebileceğim yerler
fonlu perde diken yerler, banyo perdesi, kuş gözü ve kuş gözü çakma yapan yerler. perde imalatçıları fason kuşgözü yapan yerler. ev perdesi veya banyo perdeleri fason üretim yapan yerler. yurtdışı için yüksek adetlerde hızlı üretim perde dikimi yapabilecek yerler arıyorum. perde fason dikimcileri. şu an boştaki fason dikim yerleri bursa fason dikim atölyeleri ilçelere göre ara. yıldırım vişne caddesi yavuzselim erikli yeşilyayla. fason perde ve ev tekstili malzemeleri şimdi bırakılan fason işler önce sen davran işi kap jafaringo 20:43 10.12.2022

6 yorum:

  1. İyi günler Ben İstanbul dan MERİÇ ÜTÜPAKET TEN ŞAKİR DURDU yerimiz ikitellidedir herturlu dason Ütüpaket isleri makul fiyata itinayla yapilir 10 adet paskara 6 adet kontrol masasi 15m paket masası 2adet leke makinesi 1 adet Metal iğne dedektoru bulunmaktadir.İsyerimiz 1 katta olup güvenlik sistemi alarm ve kamera ile 7/24 kontrol altindadir. Askı sistemi mevcuttur.İlgilenenler İrtibat tel :0535-980-1189 İş:0212-494-4499 E-MAİL:m.utu. paket@outlook.com

    YanıtlaSil
  2. İyi günler Ben İstanbul dan MERİÇ ÜTÜPAKET TEN ŞAKİR DURDU yerimiz ikitellidedir herturlu dason Ütüpaket isleri makul fiyata itinayla yapilir 10 adet paskara 6 adet kontrol masasi 15m paket masası 2adet leke makinesi 1 adet Metal iğne dedektoru bulunmaktadir.İsyerimiz 1 katta olup güvenlik sistemi alarm ve kamera ile 7/24 kontrol altindadir. Askı sistemi mevcuttur.İlgilenenler İrtibat tel :0535-980-1189 İş:0212-494-4499 E-MAİL:m.utu. paket@outlook.com

    YanıtlaSil
  3. Evde perde işi yapılır
    Tel : 05543041895
    Mail= perdeci_oktay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. ISTAMBUL MALTEPEDE HERTÜRLÜ PERDE DİKİMİ YAPILIR 0544 371 56 40

    YanıtlaSil
  5. Mrb küçük dikim atölyem var tül perde model dikimi yapıyoruz bizde en önemli olan kalitedir hic şikayet gelmedi ist esenyurttayiz dikim işi yaptirmak isteyn arayabilir ben melek 05300847637

    YanıtlaSil
  6. selamun aleyküm ben terzi sevde yerim istanbul zeytinburnunda model cogaltma katolok çalışması özel sipariş yapıyoruz bizimle çalışmak isterseniz arayabilirsiniz 0530 457 52 07

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ TEKSTİL İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, Bulunduğunuz şehir ile irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.
GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.
TÜM İLANLAR