fason iş ilanları

Yerli malı ürünler listesi türk malı ürünler




ARADIĞIN İŞ   HANGİ ŞEHİR?  
   
   








düğün salonu dekorasyonu

BURSA FASON DİKİM İŞ İLANLARI

Bursadaki ilçe ve mahallelerdeki fason dikim iş ilanları, elbisesi ve kıyafeti giyim ürünleri diktirebileceğim yerler. güncel ve günlük yeni dikiş iş ilanları, fason atölyeme dikim için iş arıyorum diyenler, vişne caddesi, erikli, yavuzselim mh, yunus emre mh, vatan mahallesi, millet mh, atıcılar ve zafer mahalleleri, gürsu, kestel, ortabağlar, fidyekızık, çınarönü mh, yıldırım, osmangazi, hürriyet, demirtaş, fason dikim işleri, bayan giyim, ev tekstili, sandalye örtüsü ve sandalye giydirme dikim işleri, bebe çocuk giyim diktirmek istiyorum. fason işler ve tüm güncel ilanlar. yeni verilmiş tekstil dikiş işleri. hatasız ve en kaliteli şekilde, ihracat kalitesinde dikim yapan atölyeler, tüm işlerimi dikecek fason atölye arıyorum. Dikim, pastal, kesim ustası aranıyor, ilik düğme, ütü paket atölyeleri güncel fason iş ilanları.

tekstil firmaları

20.10.2023

Fason iş ilanları bul

İNTERNETEN FASON İŞ İLANLARI BUL : 20 bin 30 bin ve 40 binlik işler yüksek adetlerdeki dikim işleri hemen şu an boşta olan bursadaki fason dikim işlerşi nakit ve sağlam olan firmalar. verev kesim yapabilen ve dikimini gerçekleştirebilen fasoncular, fason dikim işi bul. isterseniz ücretsiz fason iş ilanı bile bırakabilirsiniz, bedava üyeliğe bile gerek olmadan hemen fason dikim iş ilanlarınızı buradan anında paylaşabilirsiniz. hangi şehirde olursan ol, anında fason iş ilanı bulabileceğin en güncel websitesi. ihracat çalışmış kumaşı bizden sandalye kılıfı fason dikim işi veren firmalar. bursa yıldırım ve bursa vişne caddesi evlere fason iş veren firmalar, işlem başı 70 yada 90 kuruş olan yerler, fason dikim iş ilanları. erikli, esenevler, arabayatağı, yiğitler, yıldırım fason dikim iş ilanları. ihracat kalitesinde dikim yapan şu an boş ve boştaki konfeksiyon atölyeleri bul arıyorum. şu an boşta fason atölye arayanlar. listelemeler
Fason iş ilanları bul
Fason iş ilanları bul
TÜRKİYE ŞEHİRLERE GÖRE FASON İŞ İLANLARI BURADA LİSTELENİR : İstanbul Ankara İzmir Adana Adıyaman Afyonkarahisar Ağrı Aksaray Amasya Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Fason iş ilanlarıacil bul Çanakkale Çankırı fason dikim işleri Çorum Denizli Diyarbakır fason iş arıyorum Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir boş konfeksiyon atölyeleri, Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta Kahramanmaraş Karabük Karaman Kars Kastamonu boştaki fason atölyeler, Kayseri Kırıkkale nakit ödemeli fason dikiş işi veren yerler, Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye tekstil fason işler Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Şanlıurfa Uşak Van Yalova tekstil dikim iş ilanları, Yozgat Zonguldak fason iş veren firmalar.

  • Fason iş ilanları bul - yeni fason iş ilanları burada 
  • tekstil sektöründeki tüm fason atölye arayanlar ve fason iş arayanlar buradadır.
  • ucuz dikim yapan atölyeler. ( dikiş ) - dikim atölyeleri.
yeni bırakılan fason iş ilanları - güncel fason işler. en son fason dikim işleri, yüksek adetleri fason dikim işi veren tekstil firmaları.
Bayan tunik fason diken firmalar jafaringo 21:20 10.12.2022

74 yorum:

  1. deneme fason iş arıyorum

    YanıtlaSil
  2. ÜCRETSİZ İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.

    GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. bursa yıldırımda fason atölyem var bebe işi arıyorum ilgilenenler lütfen buradan yazsın dönüş yapalım.

    YanıtlaSil
  4. Yatak örtüsü pike takımı nevresim takımı yüksek aderlerde ve sürekli olarak kaliteli bir şekilde dikilir, fason atölyeyim, +90 533 020 77 33 buradan bana ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Adana da yeni kurulan atölyeme erkek çocuk gömlek işi arıyorum .ayda 25000 adet.
    tel.532 6577632

    YanıtlaSil
  6. Canakkalede fasin atolyem var her turlu isiniz itinayla dikilir 0546 433 04 06 ruzgar tekstil

    YanıtlaSil
  7. MERHABA
    KİLİS'TE FASON ATÖLYELERİMİZ VARDIR.
    YÜKSEK KAPESİTELİ DİKİM ATÖLYELERİMİZDE HER TÜRLÜ YÜKSEK ADETLİ TEKSTİL ÜRÜNLERİNİZİ İHRACAT KALİTESİNDE DİKEBİLMEKTEYİZ.
    NUMUNENİZE GÖRE SERİ ŞEKİLDE YAPILIR.
    İSTEDİĞİNİZ GÜNE YETİŞTİRİLİR.
    KAPESİTELERİMİZ:
    GÜNLÜK 3000 T-ŞÖRT
    GÜNLÜK 2000 ŞÖRT
    GÜNLÜK 2000 TAYD
    BİZE ULAŞIN:
    00.905.412.026.974
    sfeyzo@mail.com
    SAYGILARIMIZLA



    YanıtlaSil
  8. moda tekstilde çalışacak overlokcu reşmeci makınacılar aranıyor.ssk yemek servis mevcuttur..yerimiz guneşlıde 5317637815

    YanıtlaSil
  9. MASA ÖRTÜSÜ DİKİMİNE TALİPİZ BURSA TEMİRTAŞ

    YanıtlaSil
  10. ÜÇ KİŞİLİK EKİBİMLE MASA ÖRTÜSÜ NEVRESİM YASTIK KIRLENT VS EVTEKSTİLİFASON DİKİŞİŞ İSTİYORUZ TEL NO 05324279300

    YanıtlaSil
  11. BEYLİKDÜZÜ Hadımköy'de 50 makinalık bayan pantolon atölyeleri aranıyor. 0532.152°17°32

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmirdeyim sürekli iş yapmak istiyorum

      Sil
    2. İzmirde veremiyor musunuz sürekli iş

      Sil
  12. İzmirde oturuyorum.fason iş arıyorum.toplu işler tercihidir.05467459761

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. bursada oturuyorum düz ve ovarlok makinalarım var tekstilde20 yıllık tecrübem var hertürlü ev tekstili çocuk giyim bornoz havlu penye istenilen kalitede dikilir zamanında teslim edilir irtibat acil fason iş arıyorum no 0553 570 8394

    YanıtlaSil
  15. Meraba ben iki düz bir overlok makinamla evimin altında küçük dükkanımda fason işi yapıyoruz işlerinize talibiz yerimiz bakırköyde. 05552628805

    YanıtlaSil
  16. Ankara yenimahallede kucuk bir atolyem var fason is ariyorum 25 yillik tecrubem var hersey dikebilirim GULAY 05412575458

    YanıtlaSil
  17. 1 düz 1 overlok makinalarımla ev tekstili için fason iş arıyorum.bursa osmangazi reyhanda küçük bir atölyem var.0224 224 25 21-0532 713 27 82

    YanıtlaSil
  18. Istanbul Küçükçekmece de 25 yillik tecrubemle ve 30 kisilik ekibim ile bayan gomlek erkek gömlek ve tunik fason iş ariyoruz. 0532 549 18 44

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. bursa yıldırımda oturuyorum.fason iş arıyorum.2 overlok, 2 düz ve 1 reçme makina var. 0506 366 89 19

    YanıtlaSil
  21. Bayan elbise tunik ferace vb iş arıyorum. Kalitede iddalıyız Ahmet 0537 456 45 88 esenler

    YanıtlaSil
  22. dokuma üzerine bay bayan her turlu is dikilir Yusuf 05394262285 yeni dogan

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. İstanbul esenlerde 12 adet makinali atolyem mevcut olup bayan işiyle uğraşmaktayim etek bluj ferace vs isleriniz itina ile dikilir 05365048619 saygılar...

    YanıtlaSil
  25. İstanbul esenlerde 12 adet makinali atolyem mevcut olup bayan işiyle uğraşmaktayim etek bluj ferace vs isleriniz itina ile dikilir 05365048619 saygılar...

    YanıtlaSil
  26. İstanbul esenlerde 12 adet makinali atolyem mevcut olup bayan işiyle uğraşmaktayim etek bluj ferace vs isleriniz itina ile dikilir 05365048619 saygılar...

    YanıtlaSil
  27. kayseri de 15 makinalı fason atölyeme fason iş aramaktayım tıbbi giyim-bebe işi-nevresim-vb olabilir 0545 418 80 03

    YanıtlaSil
  28. selamun aleykum istanbul esenyurtta 40 kişilik ekibimle eşofman alt yapıyoruz fason vermek isteyenler bana bu numaradan ulaşabilirler 05337669693 metin çelenk
    makinalarımın hepsi juki ve son seridir

    YanıtlaSil
  29. merhaba bende gömlek dikim atölyesi var uygun fiyata dikerim ihtiyaci olan beni arasın telim 0538 215 38 93

    YanıtlaSil
  30. Merhaba bende 25 makina lık gömlek dikim atölyesi var her türlü modeli modelsiz gömlek dikilir üstelik kesimi de bana ait ihtiyacı olanlara uygun fiyata dikerim tel 0538 215 38 93

    YanıtlaSil
  31. Merhaba bende 25 makina lık gömlek dikim atölyesi var her türlü modeli modelsiz gömlek dikilir üstelik kesimi de bana ait ihtiyacı olanlara uygun fiyata dikerim tel 0538 215 38 93

    YanıtlaSil
  32. GÖMLEK İMALATI ARAYANLAR=Merhaba bay bayan modeli modelsiz her türlü gömlek imalat fasonu yapılır uygun fiyata dikilir TELİM 0538 215 38 93

    YanıtlaSil
  33. GÖMLEK İMALATI ARAYANLAR=Merhaba bay bayan modeli modelsiz her türlü gömlek imalat fasonu yapılır uygun fiyata dikilir TELİM 0538 215 38 93

    YanıtlaSil
  34. ansdolu yskasinda evimdd her turlu dikisi yaparim surekli calismak istiyotum ilgilenlerin dikkstine 05384717369

    YanıtlaSil
  35. bursa yıldırmda oturuyorum evde bir düz makina birde ovarlukvar uygunişarıyorum daha önce uykubandı diktim ilgilenlere duyuru düz makineişideolabilir banaulaşbilmeniziçin guleratlilar_08@mail.com

    YanıtlaSil
  36. bursa yıldırmda oturuyorum evde bir düz makina birde ovarlukvar uygunişarıyorum daha önce uykubandı diktim ilgilenlere duyuru düz makineişideolabilir banaulaşbilmeniziçin guleratlilar_08@mail.com

    YanıtlaSil
  37. 15 YILLIK DENEYİMİMİZ İLE EDİRNE'DE AÇILMIŞ OLAN FASON ATÖLYEMİZE ÜTÜ PAKET KONTROL İŞLERİNİZ YAPILIR. selenika@hotmail.com adresinden e-posta ile iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  38. EL/AY.KONFEKSİYON..........Bayrampaşa Murat Mah.deki Penye Atölyemiz Var Penye Firmaların Pazarcıların Dikatine..0537 811 90 43

    YanıtlaSil
  39. Bayan Kot, Gabardin vb. pantolun ürünlerinde çalışacak haftalık 2000 adet ürün kapasiteli temiz ve itinalı atölyeler aranmaktadır. ödemeler haftalık olacaktır, İstanbul avrupa yakasında bulunan atölyeler tercihimizdir. İletişim : Şenol Bey 0532 201 59 00 Sevpan Jeans

    YanıtlaSil
  40. merhaba Antalya da faaliyet göstermekte olduğumuz 5-6 makineli fason atölyem için tercihen ev,otel ve hastane tekstili üzerine fason iş aramaktayım ilgilenenler 05386446509 nolu telefondan bana ulaşabilirler.

    YanıtlaSil
  41. merhaba sultangazi istanbul civarında alt eşofmandikebilecek atölyeler aranmaktadır irtibat 0535 279 19 28 zafer

    YanıtlaSil
  42. Bursa beyazıt mah. Ütü paket atolyeme iş arıyorum irtibat. 0536 740 35 28

    YanıtlaSil
  43. BURSA HACİVAT MAHALLESİNDE 8 MAKİNALI ATÖLYEM VAR KURULU DÜZEN DEVREN SATIYORUM CİDDİ ALICILAR ARASIN TEL.0541 775 61 91

    YanıtlaSil
  44. Bursa Kazımkarabekir mah. Ütü paket atölyeme iş arıyorum irtibat. 05377631372

    YanıtlaSil
  45. BURSA KAZIMKARABEKİR MAH. ÜTÜ PAKET ATÖLYEME İŞ ARIYORUM. İRTİBAT 0537 763 13 72

    YanıtlaSil
  46. Slm adana da ikamet etmekdeyim 1600 m2 yerim 70 kisilik atolyem var her turlu dikim yapilir 05447180305

    YanıtlaSil
  47. Merhabalar biz bursa yıldırım ortabağlar mahallasi ankara yoluna yakın,fason dikim işi yapmaktayız bebe, battaniye,ve etek işi yapmaktayız ilgilenenler arayabilir 0535 691 48 59

    YanıtlaSil
  48. Kahramanmaraşta nevresim uzerine ayolyem var iscilik garantili fason is almak isyoyorum iletisim bilgilerim 05412958176

    YanıtlaSil
  49. ...MİRAÇ ÜTÜ PAKET...
    HER TÜRLÜ ÜTÜ PAKET FASON İŞLERİNİZ İTİNA İLE YAPILIR
    MÜRACAT:AHMET ERASLAN 0531 957 81 87
    GÜNEŞLİ/BAĞCILAR

    YanıtlaSil
  50. Van Edremit te Tekstil Üzerine Dükkanımız Vardır Fason İş Almak İstiyoruz Bu Numaradan Ulaşabilirsiniz 0546 250 38 59

    YanıtlaSil
  51. Merhaba adana'da bayan kilot dikebilecek atölye arıyoruz 0532 673 53 01

    YanıtlaSil
  52. Slm ben bursa karacabeyde ikamet ediyorum isyerimi daha yeni kuruyorum yastk kılıfi yada kilot dike biliriz ilgilenirseniz memnun olurum 13 yıllik textil tecrubem var slmlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05349721427 numaram yastk klfı ev testili yada tisort dike biliriz

      Sil
    2. 0534 8869181
      Beni ararmisiniz. Yastik diktirmek icin

      Sil
  53. Atölyem bezlik üzeri şuan boştayiz hazırlık olur penye olur 12 pedal basan makinacim var işi olan iletişime gecebilirmi

    YanıtlaSil
  54. Her türlü hazırlık işleriniz yapılır Küçükçekmece bezirgenbahcede uyarsa arayınız 530.651.68.13

    YanıtlaSil
  55. Merhaba ben ahmet bahçelievler yayla da özel dikim atölyem var model numunesi çoaltma küçük adet ürünleriniz dikilir bayan kıyafeti olarak herşeyi kalıp larınız yapılır profesyonelce işleriniz teslim edilir (abiye)(gelinlik)dikimide itinayla yapılır tel 0537 986 37 41 bu numaradan ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  56. OKYANUS ÜTÜ PAKET
    HER TÜRLÜ ÜTÜ PAKET İŞLERİNİZ İTİNA İLE YAPILIR..
    İRTİBAT TEL;0552 244 6637
    İSTANBUL₺BEYKOZ

    YanıtlaSil
  57. Merhaba ben ahmet ist bahçelievlerde özel dikim atölyem var gelinlik abiye butik ürünler dikilir kalıp bilgimde var model numunesi dikilir 0537 986 37 41 bu numaradan ulasabilirsiniz

    YanıtlaSil
  58. Merhaba ben 2kisiyim acil dikim isi lastikli etek tayt cocuk pijama takii 1 kullanımlık medikal isi verenler uygun fiyat 05425810004 istanbul gaziosmanpasa merkez

    YanıtlaSil
  59. acil bursa düğün salonu sandalye kılıfı dikecek atölye aranıyor İLETİŞİM : +90 532 797 08 20

    YanıtlaSil
  60. Bolu'da atolyeme iş arıyorum 6 kişiyiz devamlı çalışacağım firmalar iletişim kurarsa sevinirim penye dokuma tayt tsort atlet elbise işleriniz dikilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevresim takımı dikebilir misiniz

      Sil
    2. 05075360128 nevresim takımı için dönüş yapabilir misiniz

      Sil
    3. Her türlü dikeriz 05412321683 numaram bu iletişime geçebilirsiniz,

      Sil
  61. Anonim merhaba adana seyhanda gömlek atulyem var her türlu erkek gömleği dikilir ihracata elverişli. 0534 249 21 82

    YanıtlaSil
  62. Bursa kestelde yerimiz var kesim esne baskı dikim ütü paket finisli penye ve badi yüklü adet günlük 10 bin edet sipariş verilir

    YanıtlaSil
  63. 5524538804 ulaşa bilirsiniz

    YanıtlaSil

ÜCRETSİZ TEKSTİL İŞ İLANI BIRAK = ( NOT : Yorumlama Biçimi : ANONİM Seçerseniz ilanınız, üyelik olmadan ücretsiz anında yayınlanır. Ayrıca size ulaşabilmeleri için, Bulunduğunuz şehir ile irtibat bilgilerinizi ve telefon numaranızı yazmanızı önemle hatırlatırız.
GMAİL üyeliğiniz varsa üyelik girişli yayınlarsanız, bırakmış olduğunuz ilanı sonradan kendinizde silebilirsiniz.
TÜM İLANLAR